+ 8
Inlägg: 2406614
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Fy fan vad hemskt att se Börje i det tillståndet. Inte värdigt, fy fan vad hemsk sjukdom. :(
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Tycker själv det är jobbigt, så man förstår att det måste vara jobbigt för det känner honom.
Tycker själv det är jobbigt, så man förstår att det måste vara jobbigt för det känner honom.
+ 1
Börje Salming vilken Legend?
Varning för starka bilder ...
Darryll Sittler hade det kämpigt att se Börje 😥
www.expressen.se/sport/hockey/nhl/salmings-tarar-hyllningen-i-natt/