+ 1
Inlägg: 2406686
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hompa90: Sägs att det är viktigt med bra ljus när det ska filmas... ;-)
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hompa90: va jag vet så gick notch in med 20 milj till media kuben o ljudanläggning under förutsättning att Luleå kommun gick in med 20 milj med modos kub kostade betydligt mindre än den gamla Erken kuben som han skänkte
+ 1
Tycker Luleå är bäst i Sverige gällande detta och är sjukt mäktigt när dom gör mål och hur arenan släcks och det blir ett dånande ljud. Förstår att många tycker det är tufft att möta dom borta, och inte blir det lättare då dom även har detta emot sig.
Något jag verkligen skulle vilja att MoDo tar sig an och kanske rådfråga Luleå för att nyttja och göra arenaupplevelsen än bättre.
Kolla första minuten av detta klipp, ren och skär magi!
youtu.be/GNI49fD_zCY