Inlägg: 2407742
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Silly: Är väldigt glad att Hasa gjorde det beslutet han gjorde. Känns som att vi är tydligt uppgraderade utan honom, och det hade vi nog även varit om vi inte ersatt honom.
+ 2
Hasa och Lucas blir utlånade, Bjuds till Allsvenska klubbar! :-)
Undrar vad Hasa tänker?