+ 2
Inlägg: 2410113
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Vi ska ha lockat med att han får spela upp oss och får ett bra SHL-kontrakt på köpet. Berglund har spelat 8 år hos oss, en av de trognare juniorer vi haft i mitt tycke. Känslan jag har är att han tappade motivationen att försöka igen med oss efter att säsongen blev inställd.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Plus säkert en stor roll i allsvenskan nästa säsong alternativt kunna spela SHL
Plus säkert en stor roll i allsvenskan nästa säsong alternativt kunna spela SHL
Själv tycker jag att han borde gå till MoDo, få massor av istid samt dessutom få chansen att äta pappas köttbullar och dricka av det fantastiska Öviks-vattnet.