Inlägg: 2410206
Svarskommentarer
Sv: Silly season
KarateKing700: är lite tvek mot Quenneville-bröderna. Både David och John har gnällt ut i media under denna säsong.
Hans bror som spelar i Leksand verkar även han vara petad pga dålig inställning / lojt uppträdande.
Hans bror som spelar i Leksand verkar även han vara petad pga dålig inställning / lojt uppträdande.
Sv: Silly season
KarateKing700: Offensivt stark back men svag bakåt samtidigt som han gillar att dansa på blålinjen. Kanske inte högst upp på priolistan för oss…
Men verkar inte va friktionsfritt mellan Quenneville och Filander i IKO.
Hinken va ju intresserad av honom innan han landa i Oskarshamn.