KB: Vet dock att Oskarshamnsfansen gillade honom starkt förra säsongen. Finns säkert massa utvecklingspotential, men ja det finns bättre hyllor att leta från. Sett att deras supportrar kan tänka sig bli av med Powell och Brace.
Inlägg: 2410210
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{10015}: Såg en del av honom ifjol och jag tycker han var riktigt bra. Kunde iofs vara lite väl hetlevrad ibland.
Känns bara som att vi fyllt en viss kvot med Näsén och Bernhardt.
Känns bara som att vi fyllt en viss kvot med Näsén och Bernhardt.
+ 1