Inlägg: 2410269
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Västervik ligger näst sist, varför skulle de släppa sin bästa spelare? De vill väl vara kvar i as.
Västervik ligger näst sist, varför skulle de släppa sin bästa spelare? De vill väl vara kvar i as.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Det är något lite tragiskt med att byta bort en (i stort sett) egen produkt…
+ 3
Vi byter till oss Vela i Västervik mot Marenis och Styf. Rakt av.
Sedan tar vi in Spångberg från Almtuna inför slutspelet,
Då har vi en stor o stark defensiv back.
Sedan kan Hinken gå på hårt med plånkan på en till spetsforward.
(En rightare )