+ 10
Inlägg: 2414698
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Man har nästan svårt att uppmärksamma dessa grejer när man är så insatt som man är. Det är alltid vad vi kan göra bättre osv, ständig oro. Sen är det lite ovant att det för en gångs skull är vi som är bäst. Nu hoppas vi bara på att vi utvecklat immunitet mot Wennerholms voodoo
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Mario Kempe klar för Luleå enligt Mrmadhawk.
www.expressen.se/sport/hockey/shl/mario-kempe-atervander-till-shl--overens-med-lulea/
www.expressen.se/sport/hockey/shl/mario-kempe-atervander-till-shl--overens-med-lulea/
Berömde också Niederbach för att se så mycket rappare ut än i Rögle.
Har nog Karlins TYDLIGHET att tacka för så mycket.
Det är fan roligt att vara MoDoit just nu!😎