Inlägg: 2414729
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Hoppas, hoppas vi lyckas få in folk i tid också. Vill inte ha in en massa panikvärvningar.
+ 1
Sen kul med bra start och hoppas vi kan mala på men det är framåt våren det gäller.
Rätt spänd på vad för forwards han vill ha in nu.