{10015}: Med Niederbachs intåg så känns det inte lika orimligt att släppa honom, men tycker fortfarande det bästa hade varit om han kunde få det att släppa hos oss. Tänker också att nu när Hinken har varit tydlig med att två forwards ska in till skillnad från en tidigare, så är det ju inte otänkbart.
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 2416264
Svarskommentarer
Sv: Tingsryd - MoDo 2022-11-30
KB: Det hade varit spännande att se Niederbach med Marenis några matcher. Men kanske vågar man inte det? Det finns ju en risk att Nieder dras ned?
Sv: Tingsryd - MoDo 2022-11-30
KB: Men jag har en stark känsla av att det aldrig kommer att lossna. Konkurrensen är för stor. Ramarna är för många. Karlin passar inte Marenis. Så är det bara. Även om han är en go kille så är det inte hållbart i längden.