Inlägg: 2416521
Svarskommentarer
Sv: Silly season
KarateKing700: Aldrig att gradin tar in honom. Tror han kommer ta in en spetsforward och en breddforward och en stabil back, inte spets. Ska han in som bredd måste det finnas mycket bättre alternativ.
Sv: Silly season
KarateKing700: Personligen tackar jag nog nej. Känns som en avdankad spelare som varit bättre förr och nu slutat upp i Norge för att han vägrar ge upp karriären, men jag kan ha HELT fel.
Sv: Silly season
KarateKing700: absolut inte, han var dålig redan för sex år sen och lär inte ha blivit bättre av att sporadiskt spela i norge
tror mer på victor berglund eller tom hedberg om det ska vara någon med modokoppling
tror mer på victor berglund eller tom hedberg om det ska vara någon med modokoppling
+ 1
– Jan Brejcak är trots sin storlek en god skridskoåkare och är främst känd för sitt defensiva spel. Han är även en spelare som gör precis allt för laget och tröjan han bär.
Känns väl som en perfect match?