+ 1
Inlägg: 2417674
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8839}: Ja det är trots allt roligt att det är hemvändande spelare som gör det i Timrå, lite roligare än lag som kör med importer till 100% (läs Oskarshamn)
+ 8
Ni har väl samma seger turbulens ! Just nu 😊