MoDoNörden: MoDo åker runt och petar!!!! Blir faan galen att de inte kan spela fysiskt.
Inlägg: 2418052
Svarskommentarer
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
Känns som så fort modo är i zon så är det en missil påväg att ta pucken eller att få bort pucken så det inte blir några ytor överhuvudtaget.. Men modo lyckas inte göra någonting åt KIK i defensivzon? Detta känns ovanligt men kanske är fulhockeyn som KIK spelar är så oerhört effektivt mot modo
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
{9682}: Tur Grenen är med ikväll, slarv och puckar på grillorna. Marre slarvpelle på blåååååå
Dumpa pucken och jobba bara.
Dumpa pucken och jobba bara.