Inlägg: 2418078
Svarskommentarer
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
jonsson: Det enda som det kunde varit var en touch på Aagaards höga klubba. KIK spelaren påvisade det. Men reprisbilderna visar ju att den går rakt in.
Döm dom bort det slutar jag titta på hockey