Inlägg: 2418106
Svarskommentarer
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
Robin Ztorken L: Näsén är så djävulskt bra. Två assist och har dessutom varit grym defensivt, räddade bland annat 3-mot-1-kontringen.
+ 5
Han är för skön, det skottet han har är världsklass, för att inte tala om spelsinnet.
Han och Nässen...😀😀😀