{10015}: Med tanke på hur matchen sett ut, ska nog Gath hålla en låg profil.
Inlägg: 2418156
Svarskommentarer
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
Confusius: Sådär ja!!!! Då slipper jag ta betablockeraren som just skulle inmundigas
+ 2
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
Confusius: Han kanske frågade domaren vad offside är för nåt och om det gäller rödlinjen eller blålinjen?
Åååååågåååård!
Åååååågåååård!
+ 3