+ 2
Inlägg: 2418261
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{9742}: Trodde bra mycket mer på Storhamar eller Odense. Örebro spelar i shl !?
Jaja jag är bara soffexpert men komigen 🤔
Jaja jag är bara soffexpert men komigen 🤔
+ 1
Sv: Silly season
{9742}: Precis. Marenis valde ju bort lägre roll i SHL för en topproll i MoDo där det tyvärr för honom fanns bättre killar. Hoppas bara att det kommer in bra med kilon nu som ersätter.
+ 2
Sv: Silly season
{9742}: Jamen då ska vi leka lite halv rolig igen eftersom du vill ha ett svar ifrån mig
Modo åker på skador, inga spelare in , och ni kommer få ta upp mer juniorer och belasta era ordinarie spelare så dom går sönder också efter ett tag
kallas för tänka långsiktigt med nu vet du det.
Modo åker på skador, inga spelare in , och ni kommer få ta upp mer juniorer och belasta era ordinarie spelare så dom går sönder också efter ett tag
kallas för tänka långsiktigt med nu vet du det.
+ 1
hur kan ska bita MoDo i rumpan? Även om det är ett vackert uttryck.
Tror MoDo får något bättre framöver