+ 3
Inlägg: 2418357
Svarskommentarer
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
Pekka Arbelius: det var en domartabbe att blåsa 2 sekunder efter han gått offside och redan var i skottsektorn och laddade skott.
+ 1
Bäst vad när Aagard fick sätta den efter allt käbbel med deras Kopacka var det? MoDo har bra balans denna säsong med nöffandet och bökandet 👌🏻