+ 1
Inlägg: 2418435
Svarskommentarer
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
Padrone78: Någon KIK-skribents åsikter.
"Matchen mot MoDo var en match där KIK visade vad som finns i denna trupp. KIK-spelarna pressade, enligt mig, seriens i särklass bästa lag, var i långa stunder bättre än MoDo. Fart och finess, fysik och lagspel, en grön hockeymaskin"
www.svenskafans.com/hockeyzon/mycket-kik-bra-och-nara-men-netterbergs-enda-spets-kik-mal-inte-nog-for-att-bryta-651757
"Matchen mot MoDo var en match där KIK visade vad som finns i denna trupp. KIK-spelarna pressade, enligt mig, seriens i särklass bästa lag, var i långa stunder bättre än MoDo. Fart och finess, fysik och lagspel, en grön hockeymaskin"
www.svenskafans.com/hockeyzon/mycket-kik-bra-och-nara-men-netterbergs-enda-spets-kik-mal-inte-nog-for-att-bryta-651757
+ 1
Köpte plåtar till Modo-Löven 30/12. Blir kul!