{9315}: Tycker också att det är konstigt att benämningen LÅN dyker upp i detta. Känns ju mer som en ren övergång. Kan det vara så att Örebro vill se om killen är i form och kör en Try-out. Fattar inte detta...Nog för att MoDo är störst, men HA-lag brukar inte låna ut spelare resten av en säsong upp till SHL.
+ 1