grimiss: Kanske inte ville lämna Giganten...
Inlägg: 2419280
Svarskommentarer
Sv: Silly season
En reflektion angående Hinkens ambition med 1+1+2(3 om inte Marenis redan var inkluderad i 2 forrisar). Är att, om Örebro vill förstärka och gör det genom att plocka Marenis från Allsvenskan så är det nog mer öken på marknaden än vi kanske trott.
Intervju med KIKs oerhört sympatiska Klubbchef och Massör kommenterade ju även det angående ev egna förstärkningar. ”om storklubbar som MoDo inte hittar spelare kan ni ju förstå hur svårt det är för en klubb som vår att hitta något…”
Intervju med KIKs oerhört sympatiska Klubbchef och Massör kommenterade ju även det angående ev egna förstärkningar. ”om storklubbar som MoDo inte hittar spelare kan ni ju förstå hur svårt det är för en klubb som vår att hitta något…”
+ 6