Inlägg: 2419811
Svarskommentarer
Sv: AIK - MoDo Hockey : 2022-12-04
Gavelo: otroligt att ledningen nästat dödat vårt pp iom svennings intåg i 1a.
Men va gör det då 2a pp går in å målar.
Men va gör det då 2a pp går in å målar.
Sv: AIK - MoDo Hockey : 2022-12-04
Gavelo: Nu hör man klacken iallafall! Men lojt i powerplay. Ser tröttsamt ut generellt.
En helt okej period av Modo men man kunde önska lite bättre effektivitet.