Golden boy : Hoppas på Vela. Han kan ligan nu efter en halv säsong. Vi vet vad vi får där.
Inlägg: 2420160
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Hur bra är Vela? Någon som scoutat han lite som har lust att skriva lite om honom? Vad är hans kvaliteter, vad tillför han? För en som inte vet mer än att han känner Big Dick väl, är forward, spelar i Vvik, osv.