+ 1
Inlägg: 2421396
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Tack, vid nyår kan vi toppa allsvenska ligan då. Men eftersom det stod nytt klubbrekord på hemsidan, antog jag att det måste varit från förr(innan vi slapp dessa övertidsmatcher)
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Vi har vunnit, men inte alltid via trepoängare. Vi vann mot Djurgården i Sudden och även mot BIK i samma spelform.
Även 19/20 var det segrar som gav 2 poäng.
Även 19/20 var det segrar som gav 2 poäng.
Det gamla rekordet sattes av 19/20-gänget och då var det 12 raka 3-poängare till skillnad från nu, så det rekordet finns på en annan lista också.
Har sett någonstans att vi vunnit 12 raka i något tidigare sammanhang på typ 60-talet också.
Ett fåtal lag som är före oss på rekordlistan:
Timrå 20/21, 16 vinster
Leksand 07/08, 14 vinster
Karlskoga 14/15, 14 vinster
Skellefteå 05/06, 13 vinster
MoDo 22/23, 13 vinster (än så länge)