Inlägg: 2421417
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Erol Ateceae:
Utan Tommy Salos monsterräddning i OS finalen så hade vi inte haft det där guldet.
Och Foppas straff hade i sin tur då inte heller varit så uppmärksammad!
Utan Tommy Salos monsterräddning i OS finalen så hade vi inte haft det där guldet.
Och Foppas straff hade i sin tur då inte heller varit så uppmärksammad!
+ 3
Visst tappade Salo in några långskott under sin sejour i MoDo också?
Intressant text om ifall det heter Vitryssland eller Belarus: spraktidningen.se/2020/04/vitryssland-eller-belarus/