Inlägg: 2421596
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: LHC kör väl alltid hårt på shl-rejects.
Nästan genant hur ofta Pajen är och rotar i lådan med överblivna saker, även om man kan ha viss förståelse för det med tanke på hur det gick med Matteau... Kanske lika bra att låta andra sköta scoutingen.
Nästan genant hur ofta Pajen är och rotar i lådan med överblivna saker, även om man kan ha viss förståelse för det med tanke på hur det gick med Matteau... Kanske lika bra att låta andra sköta scoutingen.
+ 1
LHC kör hårt nu... Dom vill absolut inte hamna i något Kval!