Sv: Silly season
{9315}: Jag tror att han skulle prestera betydligt bättre med Woods och Dickinson. Jag tycker att han kämpar hela tiden och försöker verkligen, men i den omgivningen får han verkligen inte utnyttja sina fördelar.
Men, får vi Wernblom kan det bli svårt att ge honom istiden.