+ 4
Inlägg: 2426318
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Werner:
Otroligt vad Wallinder har lyft sig där.
Han.är deras spetsback. Spelar i deras PP1.
Han och Tamby har kemi!
Riktigt roligt!👌
Otroligt vad Wallinder har lyft sig där.
Han.är deras spetsback. Spelar i deras PP1.
Han och Tamby har kemi!
Riktigt roligt!👌
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Werner: MoDo 2 var bättre än TIK ikväll! Kulltorp skriver nog brev till Tomten på SCA.
+ 4
Nästa år tar vi hem grabbarna