+ 15
Inlägg: 2426834
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: En coming man, minsann, oerhört kul.
Om allt går åt helvete(fel alltså) leder vi bara med 6 poäng efter nyår, men många om och men. kul att vara MoDoit denna jul
Om allt går åt helvete(fel alltså) leder vi bara med 6 poäng efter nyår, men många om och men. kul att vara MoDoit denna jul
Väldigt kul för honom tycker jag - man glömmer lätt att han är fyllda 20 år och redan inne på sin tredje säsong i ligan.