Frontschwein: Jag sov knappt på en vecka efter den matchen. Degraderingen tog verkligen hårt. Men nu är det uppåt värre tack och lov.
Inlägg: 2429916
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Andraassist: Jag var inte intresserad av hockey då så jag slapp turligen känna den känslan. Men torskar vi en match sju final mot Löven i förlängning i vår kommer jag nog få väldigt svårt att gå vidare och i huvud över taget tro på oss igen.
+ 1