KB: Varför spela Vela med Sveningsson (om det blir som Pelle säger). Låter som den sämsta möjliga kombon, om du frågar mig..
Inlägg: 2430343
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Med tanke på att Marenis, Dickinson, Woods är borta är det väl mer eller mindre lotteri vilka som spelar med vilka