Riktigt dålig upplaga av SHL den här säsongen. Finns inget lag som har det där lilla extra.
Inlägg: 2430733
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Skellefteå och Växjö är bra. Lite i en klass för sig jämfört med resten. Skellefteå tog väl sin fjortonde raka idag. Sen är det ganska beige och grått under dem, det kan jag hålla med om. Ojämna prestationer.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Strömgren som är den bästa 03:an enligt Brynäs sportchef går inte in på fyra kedjor i JVM. Börjar kännas rätt bra att vi dissade honom.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Jovi när allt stämmer (för sällan) för femtiofyran då har vi extra allt .
+ 4