KB: Men Skellefteå har fortfarande inget klasslag i huvud över taget, anledningen att det går så bra för dem är att resten är skitlag. Förutom Växjö.
Inlägg: 2430797
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Tycker de har ett fantastiskt bra lagbygge med en fin mix av yngre/äldre och där de har fått bra utveckling på flera spelare över tid. Seriens i särklass bästa målvakt i Söderström och back i Pudas (tillsammans med Lennström i FBK).
Duktiga ledare på det och en tydlig spelidé. Bra juniorverksamhet som de kan lyfta upp ur. De har hela paketet.
Duktiga ledare på det och en tydlig spelidé. Bra juniorverksamhet som de kan lyfta upp ur. De har hela paketet.
+ 7
