+ 1
Inlägg: 2430931
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Haha varför tror jag dig inte? ;) Nä vi är inte alltid gemytliga, tonläget kan vara högt, och så ska det vara. Tror dock att vi kan hantera det utan gå till ytterligheter ;)
+ 1
Lite synd alltid gillat den sidan med hockeyn, annat är det på HS här är vi gemytliga 🤣