Inlägg: 2430963
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
M Horava: såg du Robinson (inte denna säsong utan förra), där var hans morsa med. Hon satt mest i gränslandet men om han brås på henne är han en riktig tjurskalle och dålig förlorare..
För övrigt synd med Frycklund, han är uttalad MoDoit sen barnsben.
För övrigt synd med Frycklund, han är uttalad MoDoit sen barnsben.
Nån här som har inside om hur han är som person? Han spelade ju några trötta matcher med oss för några år sedan.