+ 1
Inlägg: 2431002
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey: Drömde 9-1 för en månad sen och tänkte då i vilket jäkla läge det skulle dyka upp. Håller med om att vi saknar nog forwardspower för så mycket mål, men det blir nog tryck i arenan så vem vet. Om Zlatan är Anti-Virus så kan Ove vara Anti-Klimax.
+ 1
Annars hade jag nog också satsat på 8 och 9 mål för vår sida. :)
Man måste tro på laget.....