+ 4
Inlägg: 2431031
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Vi borde vara med och hugga på Powell och Westlund kan man tycka. Båda 2 skulle kunna vara spelare man bygger vidare med. Nästa år.
+ 1
Wernblom skulle jag gissa landar snart