+ 2
Inlägg: 2431438
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Jag håller med, Sveningsson gör väldigt mycket som är bra, jag får känslan av att folk förväntar sig islossning varenda match och blir besvikna när den uteblir.
Jag minns tongångarna här i höstas där Sveningsson lyftes upp och spåddes en lysande säsong med tanke på hur han avslutade fjolårets säsong.
Jag minns tongångarna här i höstas där Sveningsson lyftes upp och spåddes en lysande säsong med tanke på hur han avslutade fjolårets säsong.
+ 4
Tycker han börjar i rätt ände när spelet med puck inte funkar 100%, vinner mycket närkamper och skapar yta åt sina lagkamrater.
Hade förresten nöjet att vara på plats ikväll. Sikten från övre plan är verkligen fantastisk, fågelperspektiv.
Jakobsson kvällens bäste forward, helvete vad bra han är! Förstår varför Karlin vägrar släppa greppet om honom. Kedjan med honom, Södergran och dansken var intressant. Den sistnämnde har verkligen växt till att göra avtryck var han än spelar.
F.ö sjukt imponerad över MoDos vattenbärare och lägsta nivå. Finns inga svaga punkter i det här laget.