+ 2
Inlägg: 2431505
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: jag skrev ju att jag antar att dom spelar honom så mycket för att dom inte har någon annan att spela där utan att förstöra de andra kedjorna. Alltså att jag förstår varför Dom spelar honom så mycket som dom gör.
Samtidigt som du tycker jag är för hård mot honom så är du ju alldeles för snäll med honom. Han är tänkt att spela i en toppkedja men producerar i takt med de i 4e kedjan. Det skottet som du och andra pratar om är ju obefintligt. Antingen kommer de inte fram till mål eller så är det utanför. Hans direktskott är direkt svagt så jag förstår varför han hela tiden ska ta emot den och kladda men det blir ju bara ett moment 22.
Jag erkänner att jag var en som trodde mycket på honom efter hans fina slutspel men det verkar ju mer varit undantaget som bekräftar regeln och därför tycker jag att han ska vara utanför laget då vi får tillbaka de skadade spelarna och eventuellt får in en spelare till. Det bästa för alla hade varit att bryta med honom och frigöra pengar och för honom att få en nystart.
För att rädda mitt eget skinn och för att du inte ska tro att jag tror mig veta bättre än Karlin så får jag väll lov att tillägga att allt detta dock är min åsikt och vi får väll se om ledningen tycker detsamma.
Samtidigt som du tycker jag är för hård mot honom så är du ju alldeles för snäll med honom. Han är tänkt att spela i en toppkedja men producerar i takt med de i 4e kedjan. Det skottet som du och andra pratar om är ju obefintligt. Antingen kommer de inte fram till mål eller så är det utanför. Hans direktskott är direkt svagt så jag förstår varför han hela tiden ska ta emot den och kladda men det blir ju bara ett moment 22.
Jag erkänner att jag var en som trodde mycket på honom efter hans fina slutspel men det verkar ju mer varit undantaget som bekräftar regeln och därför tycker jag att han ska vara utanför laget då vi får tillbaka de skadade spelarna och eventuellt får in en spelare till. Det bästa för alla hade varit att bryta med honom och frigöra pengar och för honom att få en nystart.
För att rädda mitt eget skinn och för att du inte ska tro att jag tror mig veta bättre än Karlin så får jag väll lov att tillägga att allt detta dock är min åsikt och vi får väll se om ledningen tycker detsamma.
+ 1
Sveningsson kommer inte spela första PP när woods och JD är tillbaka, men han kommer med största sannolikhet spela 2:a PP, lite beroende på vilka spelare Hinken kan tänkas få in under våren.