{5647}: Tänker samma, fast med bytta platser på AP och Vela. PP1 när alla var friska och hela var ju magiskt bra.
Inlägg: 2431574
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Tänkte mest på att han verkar spela i den positionen nu, men jag har inget emot att ha AP där heller. Jag tror att man sätter Vela i förstakedjan och då blir det mindre krångligt med kedjorna i samband med utvisningar.
+ 1