Trilske: EJK spelade i första pp igår och fick väl assust på Bernhardts mål.
Inlägg: 2431588
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Har dock sett Sveningsson få förtroende i 5v3 från start (dvs "pp1") både mot taif och igår mot vik.
Noterade redan mot taif att man testade någon ny 5v3-variant där han slipper styra spelet från Rileys position eftersom han lätt blir statisk när han ska vara konstruktiv.
Den var ganska effektiv mot taif då både Bernhardt och Sveningsson fick möjlighet att "promenera in" med pucken mot målvakten. Däremot fungerade den inte alls igår.
Har dock sett Sveningsson få förtroende i 5v3 från start (dvs "pp1") både mot taif och igår mot vik.
Noterade redan mot taif att man testade någon ny 5v3-variant där han slipper styra spelet från Rileys position eftersom han lätt blir statisk när han ska vara konstruktiv.
Den var ganska effektiv mot taif då både Bernhardt och Sveningsson fick möjlighet att "promenera in" med pucken mot målvakten. Däremot fungerade den inte alls igår.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Något helt annat än själva laget och spelet !
Nu har domen för de tre fallit för dom slogs i klacken under matchen mot Östersund !
www.allehanda.se/2022-12-28/tre-personer-portas-fran-modos-matcher
Nu har domen för de tre fallit för dom slogs i klacken under matchen mot Östersund !
www.allehanda.se/2022-12-28/tre-personer-portas-fran-modos-matcher