+ 1
Inlägg: 2431599
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
erjo: Men hur vet du att han måste ändra sitt spel, hur kan du med säkerhet säga att inte Karlin vill att han skall fortsätta jobba med sitt spel men kanske bara strunta i det överkonstruktiva och spela enklare?!
Sveningsson gör mycket bra, han spelar tufft och smäller på, han kan dessutom transportera puck och har ett bra skott, dock är min känsla att han vill mer än vad han fått ut och försöker därför vara överkonstruktiv och spelar med för små marginaler i för hög fart.
Jag tycker han är precis som Ingman ifjol, han vet att han kan bättre och det blir lite av ett psykiskt spöke, när man väl lyckas komma tillbaka till grunderna så växer man 3 nivåer.
När du skriver att han är närmare div1 än Shl så förstår jag att du antagligen står extremt långt ifrån majoriteten i dina åsikter.
Sveningsson gör mycket bra, han spelar tufft och smäller på, han kan dessutom transportera puck och har ett bra skott, dock är min känsla att han vill mer än vad han fått ut och försöker därför vara överkonstruktiv och spelar med för små marginaler i för hög fart.
Jag tycker han är precis som Ingman ifjol, han vet att han kan bättre och det blir lite av ett psykiskt spöke, när man väl lyckas komma tillbaka till grunderna så växer man 3 nivåer.
När du skriver att han är närmare div1 än Shl så förstår jag att du antagligen står extremt långt ifrån majoriteten i dina åsikter.
+ 4
Tror att det bästa är att enas om att vi inte är eniga och lägga ner den här diskussionen.