{9315}: Sam har verkligen inte varit bra i HV. Skymma i PP är minnet han lämnar efter sig. Har en magkänsla att Södergran kan lämna MoDo snart. ,Dock dålig koll på killens form...
Inlägg: 2431668
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}: Nej inte södergran, han blir bara bättre och bättre, igår var han kanon 👍
+ 8