+ 2
Inlägg: 2435188
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}: Sveningsson bör rimligtvis spela med en smart center, antingen Ap eller Ejk som båda har ett bra defensivt spel.
Halva serien kvar + slutspel och vi kommer åka på skador och frånvaro så att sätta Sveningsson som trots allt har stor rutin från slutspel utanför laget tror jag inte gynnar varken honom eller Modo i detta läget, men att plocka bort honom från en ”leading line” och minska pressen som det innebär tror jag är ett bra drag.
Halva serien kvar + slutspel och vi kommer åka på skador och frånvaro så att sätta Sveningsson som trots allt har stor rutin från slutspel utanför laget tror jag inte gynnar varken honom eller Modo i detta läget, men att plocka bort honom från en ”leading line” och minska pressen som det innebär tror jag är ett bra drag.
Däremot tycker jag absolut att han har en plats.