+ 1
Inlägg: 2435206
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Tarasov: Hoppas att ni får ett Gott Nytt År 🍾🎉
Vi har nog det på det torra nästa år 🎉
Vi har nog det på det torra nästa år 🎉
+ 2
Sv: Silly season
Tarasov:
Nä dags att vinna budgivningen på Brickan nu och Wernblom in i veckan?
Nä dags att vinna budgivningen på Brickan nu och Wernblom in i veckan?
+ 3
Det jag tycker är synd i diskussionenrna är att antingen är man kass eller bra, det finns inget mittemellan. Det gäller oavsett om vi talar kedjor/spelare eller matcher. Hur bra var vi egentligen när vi vann borta mot Västerås med 7-1? Var vi verkligen bättre i den matchen än igår exv eller gick bara allt vår väg. Tycker vi var bättre igår