+ 2
Inlägg: 2435776
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Nåväl, grabbarna står på is när de är redo helt enkelt. Dumt att kliva på för tidigt och riskera återfall. Tror vi spöar jämtarna ändå utan JD.
+ 1
Älskar inte Autocorrect.