Men hörni, är det någon som vet varför man behöver viaplay för att se kvarten mellan Sverige-Finland i JVM? Men man kan se allsköns nationers matcher gratis på SVT. Är det inte något som är väldigt snett här?
Inlägg: 2435792
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MODOJohan: 6an har förstört skidsändningarna också med all reklam, delar tv-rutan o stryper ljudet stup kvarten
+ 1