Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Underbart! Dock är jag fundersam på om jag har lust att spränga Tele2 och deras förbannade skit playfunktion. Varför är detta Sveriges sämsta företag när det kommer till funktionalitet`?