+ 4
Inlägg: 2436002
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: måste säga att karlin är nog den mest osympatiska tränaren i ligan, är som vanligt alla filmar mot Modo å Modo är alltid utsatta för komplotter, filmningar å värdelösa domare, patetiskt!!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Domarna måste hålla alla ögon de har på Lövens filmare i slutspelet för det kommer eskalera så.
+ 2
www.hockeymagasinet.dk/naar-traenerteamet-ser-en-tydelig-diving/