+ 2
Inlägg: 2436057
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Padrone78: nidramsorna mot karlin är i min värld inget annat än ett lågvattenmärke från våran klack lika illa som Karlins uttalande om Rahimi förra säsongen,håller med om att”hata ramsorna” borde ha utvecklats något mera än när jag stod i lövens klack på 80-talet (satan vad gammal man är😞) jaja tror inte vi löser detta här men det var värt ett försök😀får väll helt enkelt säga, må bästa lag vinna😀👍
+ 3
Jag har sagt det förr och det går för både Lumberjacks och er, ramsorna har utvecklats ytterst marginellt sedan jag stod i the Reds på tidigt nittiotal. Ta lite inspiration från fotbollen? ”Hata hata Löven” o liknande känns sisådär… när Löven svarar ”hata hata skellefteå” fanns det åtminstone lite tanke och bakgrund. :)